1ea7a167-611f-47a3-a77e-fab3d14fcfe1

E-mailmarketing voor retail (CRM)

Bij Multiply weten wij hoe belangrijk trouwe klanten voor jou als retailer zijn. Daarom zijn wij gespecialiseerd in e-mailmarketing en CRM (Customer Relationship Management) voor retailers in de fashion, schoenen, sport of wonen & lifestyle branche. Zo helpen we met onze marketing consultancy niet alleen retailers met het laten groeien van hun klantenbestand, maar ook met het onderhouden van de huidige klanten.

Retailers helpen groeien met e-mailmarketing

Wat is e-mailmarketing nou precies? E-mailmarketing is het versturen van e-mails naar mensen met als doel om in contact te blijven en een band op te bouwen. In deze e-mails biedt je de verzendselectie iets aan of houd je ze op de hoogte van belangrijke gebeurtenissen zoals een korting of sale-periode. Met Multiply hebben we verschillende klanten die we met onze marketing consultancy helpen om e-mailmarketing een duidelijke vorm geven. Ben je benieuwd wat we in deze voor jou kunnen betekenen? Neem dan gerust contact met ons op.

E-mailmarketing

Bij Multiply bieden wij verschillende oplossingen voor e-mailmarketing aan retailers. Wil jij zelf meer de touwtjes in handen houden en ben je op zoek naar een adviserende partij? Dat kan! Wil jij de gehele e-mailmarketing uit handen geven en er geen omkijken meer naar hebben? Ook dan ben je bij Multiply aan het juiste adres. We plannen altijd periodiek (video)meetings in om de voortgang te bespreken.

Segmentatie & personalisatie

Segmentatie en personalisatie zijn twee belangrijke begrippen als we het over CRM en e-mailmarketing hebben. Om het maximale uit jouw klantgegevens te halen is het belangrijk om je klanten op te delen in verschillende groepen (segmentatie) en de mensen in deze groepen gepersonaliseerde berichten te sturen (personalisatie). Onze specialisten helpen jou graag dit optimaal in te zetten.

Tools

Onze specialisten hebben kennis van veel verschillende tools en programma’s als Mailchimp. Copernica, Reloadify, tritonX, Squeezely en ga zo maar door. We adviseren je graag welke e-mailmarketing software bij jou wensen en behoeften past. Ben je al benieuwd naar de voordelen en nadelen van een aantal e-mailmarketing software? Check dan deze blog voor meer informatie.

Trends & ontwikkelingen

Als retailer is het soms lastig om bij te blijven met alle ontwikkelingen in de snel veranderende branche waarin jij werkzaam bent. Bij Multiply stimuleren wij onszelf om continu op zoek te gaan naar de nieuwste trends en ontwikkelingen. En daarom is het team is constant op de hoogte va de meeste recente trends en ontwikkelingen. Hiermee zorgen wij ervoor dat jij jouw concurrentie altijd een stapje voor bent.

d8edda04-e99b-4ec2-8883-5ec3a1c85475

E-mailmarketing tools

Als je e-mailmarketing wilt toevoegen aan jouw marketinginspanningen is het belangrijk om het juiste e-mailmarketing platform te kiezen. Dit is een platform die alle mogelijkheden en belangrijke functionaliteiten wat betreft e-mailmarketing biedt. Multiply is partner van verschillende tools als Mailchimp en Copernica, dat wil zeggen dat we de tools doorgronden en in perfecte vorm gebruiken. Voor ons is dit noodzakelijk om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen. 

CRM E-commerce

Customer Relationship Management (CRM) is een strategie dat organisaties helpt bij het beheren van hun relaties met bestaande en potentiële klanten. Het is ontworpen om de klantgerichtheid van een bedrijf te verbeteren door het centraliseren van klantgegevens, het stroomlijnen van communicatieprocessen en het optimaliseren van klantinteracties.

Een goed CRM-systeem biedt jou een 360-gradenbeeld van jouw klanten, inclusief de contactgegevens, aankoopgeschiedenis, interacties met het bedrijf en andere relevante informatie. Door deze gegevens op één centrale locatie te bewaren, kunnen bedrijven een dieper inzicht krijgen in de behoeften en voorkeuren van hun klanten, waardoor ze beter kunnen anticiperen op hun behoeften en gepersonaliseerde ervaringen kunnen bieden.

Een van de belangrijkste voordelen van CRM is het vermogen om de klantenservice te verbeteren. Door alle klantinteracties bij te houden en te documenteren, kunnen bedrijven snel reageren op vragen, klachten of verzoeken van klanten, waardoor de tevredenheid en loyaliteit van klanten worden vergroot.

de9e101f-e40f-47f7-852c-ba77f7b5501b

Groei met Multiply

Wij zijn gespecialiseerd in e-mailmarketing voor retail. We helpen retailers als: Bouchier Sport 2000, Gabor Shoes en Hans van Wijk, groeien door een gegronde e-mailmarketing en CRM aanpak. Hierbij denken we niet alleen mee met éénmalige tactieken maar maken we een lange termijn strategie, deze passen we uiteraard waar nodig aan. Op deze manier nemen we als e-mailmarketing specialist jouw werk uit handen. 

Mulitply als jouw e-mailmarketing partner?

Ons team weet als geen ander hoe e-mailmarketing voor retail werkt. Met onze marketing consultancy voor retailers helpen we je graag groeien. 

We hebben veel mooie succesverhalen met klanten als The Stone, Coef en OFM. Wil jij net als deze retailers soortgelijke groei ervaren? Neem dan contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Contact ons

multiply-sven