E-mailmarketing voor retail (CRM)
Bij Multiply weten wij hoe belangrijk trouwe klanten voor jou als retailer zijn. Daarom zijn wij gespecialiseerd in e-mailmarketing en CRM (Customer Relationship Management) voor retailers in de fashion, schoenen, sport of wonen & lifestyle branche. Zo helpen we niet alleen retailers met het laten groeien van hun klantenbestand, maar ook met het onderhouden van de huidige klanten.
Klantdata is zeer nuttige en daarmee ook zeer belangrijke informatie voor elke organisatie. Hoe kan jij namelijk de juiste mensen bereiken als jij niet weet wat voor soort klanten jouw producten koopt? Het organiseren en managen van deze klantgegevens is dus noodzakelijk! Om deze data te managen kan je gebruik maken van een van de vele beschikbare CRM-systemen.
Waarom CRM voor retail?

Inzicht in klanten
Met een CRM-systeem heb je beter inzicht in welke klanten voor jou belangrijk zijn

Personalisatie
Je bent in staat om gepersonaliseerde nieuwsbrieven en advertenties te sturen / tonen

Herhaalaankopen
Door klantdata te verzamelen en deze ook te gebruiken, stimuleer je herhaalaankopen.
Retailers helpen groeien met CRM
Als retailer haal jij met jouw organisatie elke dag enorm veel gegevens binnen. Wij bij Multiply zijn gespecialiseerd in het ordenen en gebruiken van deze data voor de (online) marketing. Als verlengstuk van jouw organisatie geven we advies hoe jij deze data kunt verzamelen, verwerken en gebruiken. We hechten namelijk veel waarde aan het delen van onze CRM- en e-mailmarketing kennis met onze retail klanten. We zijn van mening dat we op deze manier samen kunnen groeien.
E-mailmarketing
Bij Multiply bieden wij verschillende oplossingen voor e-mailmarketing aan retailers. Wil jij zelf meer de touwtjes in handen houden en ben je op zoek naar een adviserende partij? Dat kan! Wil jij de gehele e-mailmarketing uit handen geven en er geen omkijken meer naar hebben? Ook dan ben je bij Multiply aan het juiste adres. We plannen altijd periodiek (video)meetings in om de voortgang te bespreken.
Segmentatie & personalisatie
Segmentatie en personalisatie zijn twee belangrijke begrippen als we het over CRM en e-mailmarketing hebben. Om het maximale uit jouw klantgegevens te halen is het belangrijk om je klanten op te delen in verschillende groepen (segmentatie) en de mensen in deze groepen gepersonaliseerde berichten te sturen (personalisatie). Onze specialisten helpen jou graag dit optimaal in te zetten.
Tools
Onze specialisten hebben kennis van veel verschillende tools en programma’s als Mailchimp. Copernica, Reloadify, tritonX, Squeezely en ga zo maar door. We adviseren je graag welke e-mailmarketing software bij jou wensen en behoeften past. Ben je al benieuwd naar de voordelen en nadelen van een aantal e-mailmarketing software? Check dan deze blog voor meer informatie.
Trends & ontwikkelingen
Als retailer is het soms lastig om bij te blijven met alle ontwikkelingen in de snel veranderende branche waarin jij werkzaam bent. Bij Multiply stimuleren wij onszelf om continu op zoek te gaan naar de nieuwste trends en ontwikkelingen. En daarom is het team is constant op de hoogte va de meeste recente trends en ontwikkelingen. Hiermee zorgen wij ervoor dat jij jouw concurrentie altijd een stapje voor bent.
Onze resultaten met E-mailmarketing / CRM
Multiply als jouw CRM partner?
Niet alleen zijn wij dé retail marketing specialist, wij zijn ook nog eens Mailchimp Pro Partner, Copernica Partner en hebben wij nog veel meer partners en samenwerkingen. Genoeg redenen om voor Multiply te kiezen als jouw CRM-partner! Niet voor niets is onze slogan: “wij helpen retail organisaties groeien”.