
Strategisch richting geven aan Chase Concept Store
Wat we inzetten
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Shopping
- Display
- Remarketing
- E-mailmarketing
- Datafeedmarketing
- Social Adverteren
- Organische Vindbaarheid
Doelstellingen
- Verhogen naamsbekendheid
- Meer online conversies genereren
- Via alle online kanalen zichtbaar zijn

Wie is Chase Concept Store ?
In de Haagse badplaats Kijkduin vind je Chase Concept Store met maar liefst 1500 m² aan winkelruimte. Bij Chase Concept Store vindt iedereen waar hij of zij naar zoekt.
De Chase Concept Store staat voor het nieuwe winkelen in Kijkduin. In de conceptstore vind je een compleet aanbod aan dames- en herenmode volgens de laatste trends van merken als YAYA, O'Neill, Summum, Only, Replay, Scotch & Soda, PME Legend en vele andere. Naast deze ruime collectie vind je ook trendy cadeaus en woonaccessoires en staat er altijd een personal shopper voor je klaar om je te helpen.
De uitdaging
De uitdaging voor Chase was om met betaalde advertenties zowel de naamsbekendheid als het aantal conversies te vergroten op de verschillende online kanalen. Daarnaast was er behoefte aan ondersteuning op webshopmanagement.
De aanpak
Allereerst hebben we geholpen met het verbeteren van de website en het optimaliseren van de webshop. Denk aan de synchronisatie van productfoto's, het optimaliseren van websitestructuur en het optimaliseren van teksten.
Met de medewerkers van Chase hebben we daarna gezamenlijk een marketingkalender opgezet, waardoor we de klanten genoeg, maar niet te vaak, benaderen door middel van de verschillende online kanalen en campagnes. Zo stelden we op basis van de marketingkalender e-mailcampagnes op, om zo via het e-mail kanaal bij de klant in beeld te blijven. De medewerkers van Chase konden dit zelf opzetten voor de verschillende kanalen via social media. Ook hebben we automatische e-mailcampagnes opgezet met behulp van tritonX, om zo relevante en persoonlijke nieuwsbrieven naar de klanten van Chase te sturen.
Om de gewenste naamsbekendheid, maar ook de conversies te zien stijgen, zijn verschillende acties ondernomen. Zo zijn er met behulp van campagnes via het Display Netwerk veel nieuwe gebruikers bereikt, waarmee dus werd ingezet op het verhogen van de naamsbekendheid. Daarnaast zijn er Google Shopping campagnes ingezet om het aantal conversies en daarmee de online omzet te verhogen.
Hoe ervaren jullie de samenwerking met Multiply?
''Chase Concept Store is al vele jaren klant bij Multiply. Onze relatie is inmiddels uitgegroeid tot een zeer hecht partnership. Ook zeker tijdens de coronacrisis hebben wij enorm veel begrip, ondersteuning en vertrouwen van Multiply ervaren!''
Waar vinden jullie Multiply de meeste waarde toevoegen?
''De grootste waarde van Multiply is de integrale kennis van de online wereld en haar transparante analyses met betrekking tot ons bedrijf! Eerlijke adviezen waarbij ook kosten en batenanalyses continue worden afgewogen en regelmatig onze strategieën worden getoetst.''
Wat zijn redenen om met Multiply te werken?
''Multiply is een zeer betrouwbare partner die grote kennis heeft van (en ook innoveert in) de snel veranderende online wereld!''