Faillissementen in de retail..

Dit jaar is het aantal faillissementen in de retail aanzienlijk gestegen, met in het derde kwartaal zelfs een 60% toename vergeleken met dezelfde periode in 2022. Wij geloven dat een investering in een goede mix van offline en online de sleutel is tot succes in de retail, wat wordt ondersteund door het artikel "Grote dynamiek in de detail- en groothandel" van de Rabobank. Ben jij benieuwd wat je kunt doen voor structurele groei?

Formulier

Succesvol verstuurd

We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Hoe wij te werk gaan bij retailers?





Combineren van offline en online data

Bij Multiply weten we maar al te goed dat jij als omnichannel retailer of merk geen genoegen neemt met onvolledige data. Bij Multiply koppelen wij met behulp van Datafuse al jouw offline en online data. Met 360 graden inzicht op jouw omnichannel data neem je namelijk betere beslissingen en bereik je jouw klant op het juiste moment met de juiste boodschap.

Met behulp van AI zorgen we dat al jouw systemen data uitwisselen om de omzet en marges effectief te vergroten, kosten en retouren te reduceren én een betere omnichannel klantervaring te bieden.

Multiply Retail Model

Wij weten precies hoe we jullie moeten ontzorgen bij strategische vraagstukken en in de uitvoering van de strategie. Dit doen wij door vanuit het Multiply Retail Canvas, wat we samen opstellen, een strategie te formuleren. De strategie bepaalt vervolgens welke tactieken wij gaan inzetten. Dit zijn de kanalen, maar ook de manier waarop deze kanalen worden ingezet. Dit proces herhaalt zich continu waarbij wij door het optimaliseren van de strategie en tactieken het resultaat steeds weer weten te verbeteren. Dit is belangrijk omdat de moderne consument via een groot aantal kanalen met de retailer in aanraking komt.







De RACE-funnel

Bij het invullen van de strategie werken wij middels de RACE-funnel. De RACE-funnel (Reach, Act, Convert, Engage) stelt ons daarbij in staat om jullie doelgroep te identificeren en op basis van jouw klantreis de juiste kanalen in te zetten. Hierbij beginnen wij in tegenstelling tot populaire modellen altijd vanuit de meest specifieke fase (de engagefase) om zo snel mogelijk waarde toe te voegen waar dit het meest efficiënt kan. Daarna bouwen we dit stapsgewijs en meetbaar uit.

Onze succesverhalen in de retail

Ben je nog niet voor 100% overtuigd? Lees dan nu snel onze succesverhalen bij verschillende retailers.

Benieuwd wat we voor jou kunnen doen?

Geïnteresseerd in onze werkwijze? Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.