news
UPDATE: Dashboarding
In 2018 hebben we ons huidige Google Datastudio dashboard gelanceerd. Sindsdien is er veel veranderd, maar het dashboard niet. Het is dus tijd voor een update. De vernieuwingen zorgen ervoor dat het dashboard een aantal nieuwe features krijgt en daarnaast ook nog eens makkelijker in gebruik wordt.
Met de komst van het nieuwe dashboard moet het eenvoudiger worden om inzicht te krijgen in jouw resultaten. Een aantal van de inzichten die met het dashboard verkregen kunnen worden zijn:
- Periode: resultaat per tijdsbestek (jaar, kwartaal, maand, week, datum en dag van de week);
- Acquisitie: waar komen jouw bezoekers vandaan?;
- Campagnes: hoe presteren alle campagnes op jouw website?;
- Social: inzicht in het verkeer afkomstig van jouw sociale kanalen;
- E-mail: hoeveel verkeer komt er uit jouw emailcampagnes?
Maar er is nog meer!
Hieronder zie je een voorbeeld van een onderdeel van het dashboard met maandelijkse resultaten. Zo kan jij in één overzicht zien wat je opbrengsten, prognose en doelstelling voor een maand zijn. Hiermee kun je bekijken of je op schema ligt om de bedrijfsdoelstellingen te behalen.

Heb jij momenteel al een dashboard vanuit Multiply? Dan kan je binnenkort dus een update verwachten van je dashboard. Heb je nog geen dashboard? Neem dan nu contact met ons op, zodat jij ook eenvoudig inzicht krijgt in je resultaten.