spotlight
INTO Business interview met Lennart
Hoewel hij niet uit een ondernemersfamilie komt en naar eigen zeggen ‘nooit het plan had om ondernemer te worden’, begon Lennart Koetsier toch op zijn 17e al een eenmanszaak en in 2013 volgde de oprichting van Multiply. De directeur-eigenaar van Multiply sleepte met zijn bedrijf al vier keer een FD Gazellen Award in de wacht en heeft nu ook een notering in de prestigieuze Emerce 100.
“Multiply profileert zich als dé retailmarketing specialist. Wij helpen retailorganisaties te groeien door hen elke euro die besteed wordt aan marketing op de juiste manier te laten investeren. Het unieke Multiply Retail Model helpt onze klanten om richting te vinden en de juiste strategie te kiezen. Onze klanten zijn veelal actief in de mode, schoenen, sportartikelen, lederwaren enzovoort. Het zijn merken of winkelketens met meerdere filialen die zowel via fysieke winkels als via webshops verkopen, denk aan Only for Men, The Stone, Nolten Schoenen, Van Os. Het is een niche, maar in deze niche zijn we succesvol”, vertelt Lennart (32).
Benieuwd naar het hele artikel? Lees deze op INTO Business