news
Het is weer tijd voor vakantiegeld!
Het is inmiddels alweer mei en dat betekent dat het vakantiegeld wordt uitbetaald door de werkgever. Vaak wordt dit bedrag ingezet voor een vakantie of reis en omdat de situatie nu anders ligt is de verwachting dat het bestedingspatroon van de consument ook anders zal zijn.
Door de maatregelen en onduidelijkheden zijn er veel vragen over vakanties en of deze door kunnen gaan. Verwacht wordt dat niet iedereen naar het buitenland zal gaan. Veel mensen zullen daarom kijken naar de mogelijkheden voor vakanties in eigen land of zullen het ontvangen vakantiegeld anders besteden. Dit is een grote kans voor ondernemers.
Doordat het vakantiegeld anders gebruikt gaat worden zullen mensen waarschijnlijk ook andere aankopen doen. Ook zullen zij proberen om zichzelf nog enigszins te verwennen en dit kan natuurlijk op verschillende manieren. Iemand beloont zichzelf bijvoorbeeld met een mooi paar schoenen of koopt dat jurkje waar al lang naar gekeken wordt. Of er wordt toch een nieuwe laptop of andere elektronica gekocht. Daarom is het belangrijk om op deze momenten extra zichtbaar te zijn voor de consument.

Inspelen op de vraag
Dít is het moment om nog een keer in contact te komen met je klantenbestand! Belangrijk is dat de online marketingcampagnes goed op deze veranderende vraag zijn afgestemd. Denk bijvoorbeeld aan een emailcampagne op maat. Dit kan verschillende vormen bevatten: Gepersonaliseerde acties, een bepaalde korting meegeven of een andere gunstige deal. Hierdoor kun je bestaande klant activeren om toch nog een bepaald product te laten bekijken en eventueel laten kopen. Daarnaast kunnen campagnes ingezet worden met andere content om zo in te spelen op bepaalde behoeftes van dat moment.
Met Multiply werk je altijd samen om in te spelen op de veranderende behoefte van je (potentiële) bezoekers. Zoek vandaag nog contact om jouw campagnes af te stemmen!