news
Gratis digitaliseringsbudget voor non-food retailers ter waarde van €1.000 nog steeds beschikbaar!
UPDATE 23-12-2021: De actie is geëindigd. Het is niet meer mogelijk om de vouchers aan te vragen. De reeds aangevraagde trainingen/trajecten kunnen tot en met 31 maart worden ingepland.
Kennis kun je vermenigvuldigen door het te delen. Dit is niet alleen een mooie tegelwijsheid, maar wordt door het digitaliseringsbudget van MKB Nederland, het Vakcentrum en Bol.com ook mogelijk gemaakt. In samenwerking met INretail bieden wij, als partner, deze digitaliseringsvouchers voor de non-food retailer aan ter waarde van €1.000,-.
Retailers die je voor gingen
Het digitale landschap veranderde al in een rap tempo, maar is door de impact van de pandemie in een stroomversnelling gekomen. Net als in het (online) aankoopproces worden reviews steeds belangrijker. Daarom zijn wij in gesprek gegaan met vier retailers die een training bij ons hebben gevolgd via het digitaliseringsbudget. In deze blog nemen we je mee in de verhalen vanuit verschillende retailers en hoe dit budget ze heeft geholpen.

Van Uffelen mode (SEO / Zoekmachine optimalisatie training)
Voor van Uffelen mode hebben wij een training gegeven voor vijf personen uit de organisatie. We zijn in gesprek gegaan met Larissa van West, E-commerce coördinator, om de ervaring van het team te delen.
Larissa: “Door de training besefte wij eigenlijk hoe belangrijk SEO is en waar de urgentie zit. Sommige onderdelen waren wat technischer, maar doordat direct de koppeling werd gemaakt naar onze eigen website werd het concreet en klantgericht. Wij zijn nu bezig met een nieuwe website en merken dat we de punten uit de training direct kunnen verwerken. De SEO-training werd goed verdeeld in behapbare stukken. Zo was het ook goed te volgen voor de personen die minder inhoudelijke kennis hadden. Binnen de organisatie hebben wij nu een goed beeld gekregen wat SEO is en hoe wij dit kunnen vertalen naar de praktijk.”

Van Westen Menswear
(Google Ads en Google Analytics training)
Wij hebben twee trainingen mogen verzorgen voor van Westen Menswear. We zijn in gesprek gegaan met Pim van Westen, eigenaar Van Westen Menswear Goes.
Pim: “Het belang van digitalisering is er altijd geweest. Door de drukte heeft dit niet altijd onze volledige aandacht gehad wat het zou verdienen. Ik had al wat basiskennis en hier werden de trainingen ook op aangepast wat erg fijn was. Met de praktische tips en praktijkvoorbeelden in de retail heb ik nu handvatten gekregen om er verder mee aan de slag te gaan.”

CityShoes by Brossois
(SEO / Zoekmachine optimalisatie training)
Hieronder deelt Edwin van CityShoes by Brossois zijn ervaring over de SEO-training.
Edwin: “Ik deed al verschillende dingen om mijn SEO te verbeteren. Door de analyse van Multiply met de frisse blik heb ik een goede richting gekregen om mijn SEO naar een hoger niveau te tillen. Ik heb een berg notities gemaakt en praktische tips gekregen. Het één-op-één contact tijdens de training was erg fijn. Door de interactie stond er een echte wisselwerking. Hierdoor kreeg ik ook energie om het direct aan te pakken. Een aanrader voor elke retailer die kennis wil opdoen of de huidige kennis naar een hoger niveau wil tillen.”

Make My Day
(Social Media training)
Marketingmanager Make My Day, Jan Ottevanger, neemt je mee in zijn ervaring van de gevolgde Social Media training.
Jan: “Ik wist dat er veel mogelijk was met Social Marketing maar ik had niet verwacht dat het zulk ingewikkelde materie zou zijn. Het voelde alsof ik terug in de schoolbanken zat. Doordat de materie gestructureerd en rustig werd doorgenomen was het goed te volgen. Ik ben de training gaan volgen omdat ik benieuwd was of Social Media iets was wat ik zelf kon doen of moest uitbesteden. Ik heb nu wel begrepen dat het een vak apart is en je niet zomaar er even bij kan doen. Het was fijn dat de theorie direct werd toegepast door samen een campagne op te bouwen. Ik raad elke ondernemer aan om deze training te gaan volgen om zijn horizon te verbreden, omdat het landschap continu veranderd. Je krijgt een goed advies op maat waar je ook écht mee aan de slag kan.”
Aanbod
Door de digitaliseringsvoucher hebben wij al veel kennis kunnen delen met verschillende retailers én dit kan nog steeds. Onderstaande pakketten worden verzorgd door Multiply en kun je in 2 minuten aanvragen zonder dat je ergens aan vast zit:
- Google Ads / Microsoft Ads training
- Google Analytics Training
- Social Media Adverteren training
- SEO / Zoekmachine optimalisatie training
- E-mailmarketing training
- Strategie: Succesvol online starten
- Strategie: Online succesvol blijven
Waar wacht je nog op?
Wij helpen retailers groeien, vraag jouw gratis voucher direct aan zodat wij ook jou kunnen helpen groeien! Heb je een vraag of wil je sparren wat voor jouw organisatie de beste opties zijn? Neem gerust contact met ons op.
UPDATE 23-12-2021: De actie is geëindigd. Het is niet meer mogelijk om de vouchers aan te vragen. De reeds aangevraagde trainingen/trajecten kunnen tot en met 31 maart worden ingepland.